SB360 מזמין אתכם לכנס
BOOST הראשון מסוגו בארץ!

בואו עם התירוצים, נראה לכם את התשובות.

מחקרים הוכיחו ש....

75% מהטכנאים ומתקיני המזגינים בקושי 
מרוויחים 10,000 ש״ח בחודש הביתה
אחרי קיזוז ההוצאות של העסק .

הרווח הגולמי הוא רק פיקציה ולא אמיתי .

בכנס אתם הולכים לגלות
מהי הנוסחא הסודית
להיות ב20% של הטכנאים המרוויחים ביותר בארץ!

הכנס הזה והוא לגמרי עבורכם אבל לטובת מי שלא מכיר אותי

מנסיון של 25 שנים בתחום מיזוג האויר במשך 5 שנים שום דבר לא עבד – עשיתי מלא טעויות

  • הייתי מבזבז מלא שעות עבודה מבלי להיות רווחי
  • לא הבנתי מה זה לתכנן את הזמן שלי ופגע לי בזמן עם המשפחה החברים והזמן האישי שלי
  • לא ידעתי איך לתמחר את השירות שלי – הפסדתי כסף (החלפתי כסף בכסף)
  • חוויתי שחיקה עצומה
  • לא ידעתי איך לשווק את עצמי ויריתי לכל כיוון וניסיתי כל דרך אפשרית
  • לא היתה לי תכנית עבודה

    עבדתי כמו מטורף וכל מה שרציתי זה להחליף מקצוע

עד שגיליתי איך עסק צריך להתנהל כדי להגיע לרווחים גבוהים בצורה עקבית ורציפה.

ביססתי את הידע הנרחב של 25 בתחום מיזוג האויר ובניתי תכנית פריצה לטכנאי מזגנים שרוצים להיות רווחיים לשבור את המשוואה זמן = כסף

כי ברגע שהתחלתי ליישם אותם בעסק
הכל היסטוריה …

הגעתי לרווח גולמי של 6 ספרות בחודש
ובכנס העסקים הזה אני הולך לגלות לכם
שלב אחר שלב
את הידע והכלים שיעזרו לכם להיות ב20%
של טכנאי המזגנים המרוויחים ביותר!

ואת הסודות שאני גיליתי אני רוצה להעניק לכם


וכן בסופו אני אשמח להציע
לכל מי שירצה להעמיק את הידע להצטרף אליי לתכנית Boost שתאפשר לכם למנף את ההצלחה והרווחים בעסק!

אז מה נלמד בכנס?

בואו עם התירוצים, נראה לכם את התשובות.

תמחור

שיקולים שגויים בתמחור

תמחור של עבודה הוא תהליך מרכזי בניהול כל עסק. טעויות בהערכת העבודה יכולות להוביל לבעיות כמו יקרות מיותרת, הפסדי רווח, או אי יכולת להתחרות כהלכה

01

מי קהל היעד הכי רווחי עבורך ?

02

מינימום השקעה – מקסימום רווח

כעסק קטן, מציאת קהל היעד הנכון חיונית להצלחה. בחירת קהל יעד מצומצם אך מדויק תאפשר לכם להתמקד בצרכיו הייחודיים, לשפר את שיווק המוצרים או השירותים שלכם ולהגדיל את המכירות.

שיווק ושיתופי פעולה

03

כוח כפול להצלחה עסקית

בעולם העסקים התחרותי של היום, שיווק יעיל חיוני להצלחה. עם זאת, לא תמיד קל להגיע לקהל היעד שלך ולבנות מותג חזק. כאן נכנסים לתמונה שיתופי פעולה אסטרטגיים עם עסקים אחרים.

הצבת מטרות ויעדים בעסק

04

המפתחות להצלחה

הצבת מטרות ויעדים ברורים היא צעד חיוני בכל עסק המעוניין לצמוח ולהצליח. מטרות אלו משמשות כמפת דרכים, הן מכוונות את פעילות העסק ומאפשרות לו למדוד את התקדמותו לאורך זמן.

+ בונוס

בניית הצעה שאי אפשר לסרב לה:
טיפים עיקריים למכירות מוצלחות

כדי להצליח במכירות, חיוני לדעת כיצד לבנות הצעה שאי אפשר לסרב לה. הצעה כזו צריכה להיות מותאמת אישית לצרכים של הלקוח, להציג את הערך הייחודי של המוצר או השירות שלך, ולהיות אטרקטיבית מבחינה כלכלית.

להלן מספר טיפים עיקריים לבניית הצעה שאי אפשר לסרב לה:

בנוסף לכל זה,
בכנס נשים דגש על:

מה המטרה שלך?

מה אתה רוצה להשיג בטווח של שנה מהיום ?

איזה יעדים הצבת לעצמך ?

כמה מכירות / לקוחות / כמה שעות שעות עבודה

מה תהיה ההרגשה שלך תהיה
כשהשגת את המטרה שלך

"רוב העסקים נאבקים ובסופו של דבר נכשלים 
בגלל שהם עובדים קשה מדי על כל הדברים הלא נכונים."

פול גז בניוטרל

הכי חשוב לדעת

המשוואה פשוטה:

כדי להיות ב %20 של טכנאי המזגנים
המרוויחים ביותר

צריך לקבל כלים וידע שיאפשרו לכם
להיות בעלי עסק ולא רק בעלי מקצוע

מי כאן מוכן לקחת החלטה

ולהצהיר שמעכשיו בשנה הזו אתה הולך לתת ולעשות מה שנדרש כדי להצליח?

השאירו פרטים ושריינו את מקומכם בכנס

פרטים על הכנס

תאריך:
____

יום:
____

שעה:
____

מיקום:
בזום

הכנס ללא עלות אך המקומות מוגבלים

מהרו להירשם

בואו לגלות את סודות ההצלחה

בסוף הכנס אני אשמח להציע
לכל מי שירצה להעמיק את הידע – להצטרף אליי לתכנית Boost שתאפשר לכם למנף את ההצלחה והרווחים בעסק!

© כל הזכויות שמורות 2024